Córka Przeciwieństw

środa, 14 października 2015

Kolejne LBA !!!

Dziękuję #douther_of_Hades za nominację do Libster Blog Award. Wyjaśniałam już co to w poprzedniej nominacji do LBA. Więc przechodźmy do pytań :

Czy masz ulubioną postać z PJO i HOO? 
   
 Odpowiadam całkowicie szczerze, że nie. Żaden z bohaterów tej książki nie jest lepszy na tle innych. Anabeth zachwyca logicznym myśleniem, Percy odwagą i poświęceniem się dla bliskich itd. .  Każdy z nich zasługuje na uwagę czytelnika!!!  

Masz ulubiony parring (OTP)?

Kurczę, tutaj też muszę powiedzieć, że kibicuję wszystkim, jednak tę walkę wygrywa jakże wspaniała para wyimaginowana przez Demigood  < werbe> ..... "Jagła" ( Jason + cegła ). Ta para wygrywa całe internety!  <3

 Masz znienawidzony parring (NOTP) np. Caleo...?

Po przeczytaniu KO, byłam nieco sfrustrowana na wieść o Nico i Willu , jednak to przeszło z czasem. Teraz kibicuję im tak jak każdemu innemu parringowi. :)

Masz ulubioną część PJO i HOO?

Jasne :D . W PJO jest to ... "Bitwa w Labiryncie" .  Uwielbiam ją ponieważ, ukazane jest tam  coś czego nie ma w pozostałych. Taka niewinna jeszcze miłość, pocałunek i strata ukochanego, który wpada na swój własny pogrzeb. Uwielbiam ją !!!  <3  A HOO ???  Ponad wszystko, spodobał mi się "Znak Ateny", ponieważ zostawiał wiele znaków zapytania, a do premiery KO było jeszcze trochę czasu... 

Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to czy powinnam coś zmienić?

Co to za pytanie ??! Jasne że czytam !!!! I POLECAM! <3 każdy blogger ma inny styl pisania i każdemu podoba się inny styl. Myślę, że twój jest uniwersalny, bo każdy go lubi :) Co do Zmieniania czegoś....  nie powinnaś zadawać tego pytania!!!! To tylko i wyłącznie twoja historia!!!! Nikt z zewnątrz  nie powinien mieć wpływu na to!!!! ( ale nie pogardziłabym częstszymi rozdziałami i nieco dłuższymi) Jeszcze raz dzięki za nominację! :D

Polecisz mi jakieś fajne ff lub książkę?

Książek mam mnóstwo i za każdym razem, gdy przeczytam jedną, wydaje mi się, że już nigdy nie przeczytam lepszej; jednak po kilku tygodniach kupuję nową i od nowa zakochuję się w bohaterach. Myślę, że każdy z nas tak ma. :) A polecam ci :"Starter" i "Ender" Lissy Price oraz " Czerwoną Królową" Victorii Aveyrad. <3

Jesteś w innym fandomie niż Demigods? Potterhead, Tribute...?


 Jestem Demigoods, Potterhead, Tribue, i Divergent . :D

Kim jest twój boski rodzic?

Czyż to nie wynika z bloga??? Posejdon oczywiście :)

(głównie do tych nieaktywnych, ale:) Kiedy planujesz wstawić nowy rozdział?

  YYY tak to chyba do mnie :D Ostatni rozdział był ok 2 miesięcy temu!! Matko ale ja jestem leniwa!
Pwiem iz jest on ciagle na etapie tworzenia ale postaram się skończyć go w tym, jednakże nic nie obiejuję !

Czy masz przyjaciółkę/przyjaciela, która/y jest w naszym fandomie?

Chyba tak, to ja zaraziłam ją Percym :D Rozumiemy się doskonale i znamy od zawsze. Już kilka razy usłyszałam od osób z zewnątrz pytanie: " Czy wy jesteście siostrami? "  I jestem z tego dumna. :D

Jakie masz zainteresowania (poza oczywiście czytaniem książek...)

Jak na dziecko Posejdona przystało jeżdżę konno; gram w koszykówkę i uwielbiam kino, teatr.

Oh, skończyłam :) Teraz czeka  mnie  Zadawanie pytań, nominacja i jeszcze jeden post z LBA ! więc biorę się do roboty!!!

~LoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz