Córka Przeciwieństw

środa, 14 października 2015

Następne LBA !!!

  Z tego LBA jestem tak bardzo dumna! Ponieważ dostałam ją od osoby która stosunkowo nie długo pisze bloga, i ta osoba jest niesamowita!!! DZIĘKUJĘ Szalonaaa^~^ <3

A oto pytania :

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?

Od dawna w mojej głowie układała się wspaniała historia. Opowiadała o przyjaźni, miłości, poświęceniu. Postanowiłam o niej opowiedzieć. To moja historia. Mój pamiętnik. I uwielbiam go !

2. Jaki jest twój ulubiony parring (OTP)? 

Kurczę, tutaj też muszę powiedzieć, że kibicuję wszystkim, jednak tę walkę wygrywa jakże wspaniała para wyimaginowana przez Demigood  < werbe> ..... "Jagła" ( Jason + cegła ). Ta para wygrywa całe internety!  <3

3. Do jakiego fikcyjnego świata chciałabyś się przenieść ?
 
Chciałbym kiedyś odwiedzić Narnię i Hogwart. Bo chyba jasne jest, że Obóz to drugi dom ( do zobaczenia zimą) :D
 
4. Jaki jest twój największy idol? Czy kiedykolwiek go spotkałaś ?

To może jest trochę przykre, ale nie mam idola. Spotkałam wielu sławnych ludzi i mam ich autografy, jednak, żadne z nich nie zasługuje na miano idola.

5. Kogo z PJO I HOO nie cierpisz najbardziej?

Nie przepadam za Synem Posejdona Trytonem ( tak to się pisze ? nie mam bladego pojęcia; z góry za to przepraszam ) jednak to nie jest tak, że go nienawidzę. Po prostu nieprzepdam.

6. Ilu masz fikcyjnych mężów? Jak się nazywają? 

Słyszałam o tym :)  Ale nie mam fikcyjnego męża, moje koleżanki uważają za "mężów" Kapitana Amerykę czy Iron Mana. Ja jednak go nie posiadam.

7. Kogo wolałabyś pocałować: Valdeza czy di Angelo?

Ciężko stwierdzić... ale jeśli chodzi tylko o pocałunek to Valdez. :D

8. Jakiej osobie z PJO I HOO przywróciłabyś życie?

Bez zastanowienia przywróciłabym życie Charliemu.   

9. Która książka jest twoją ulubioną?

Nie potrafię wybrać żadnej, więc wybieram moje opowiadanie!!! ( ah ta skromność )

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Przede wszystkim leniuchować, ale też kocham sport: jazda konna, pływanie czy granie w kosza :D

11. Perachel czy Percabeth? 

Krótko i na temat: Pecabeth. Uzasadnienie: BO TAK :D



 O już koniec 2 dzisiaj LBA. Nominacje i pytania umieszczę i innym poście :D


 ~LoLa

2 komentarze:

  1. Uważasz, że jestem niesamowita? Jakie to miłee.... *płaczę ze szczęścia*
    Pierwszy raz ktoś mi to powiedział/napisał :) Dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :*
      Mam takie wrażenie, jakbys była moja młodsza siostrą :D
      ~LoLa

      Usuń